Back at work

Då var man tillbaks på jobbet igen då och jag har stora högar av grejer runtomkring mig. Så jag hoppas jag kommer att bli klar med allt idag! Inte för att jag tror det med ändå!


Efter jobbet ska en mäklare komma och värdera min lägenhet, har redan haft en där, men kul att höra från en annan också. Sen ska jag följa med Cici till hennes nya lägenhet och kolla på den, det ska bli skoj. Om jag hinner så ska jag in till stan sen och provköra en bil hehe! Bilen som ni såg i det tidigare inlägget, yaris Turbo.


Sen blir det hem och kolla på DH, det är dubbelavsnitt idag. Sen ska det sovas för imorgon ska jag på AW och då måste man vara någorlunda pigg... Vi ska till Gabis restaurang på Nybrogatan.


Nu måste jag jobba faktiskt



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0