Äntligen fredag.

Igår var en galen dag, jobbade på mitt vanliga jobb mellan 8-17, sen åkte jag hem och fixade om mig för att sen åka in till Stan. Orsaken till att åka in till Stan var för att jag skulle jobba på Bingos fest på Rose, han hade anordnat en fest för hans klädmärke Sexy, ni kan hitta hans kläder på sexy.se

Mötte upp alla damer i studion på söder vid 19 tiden, förstod inte varför vi skulle vara där så tidigt eftersom vi skulle vara på Rose kl:22. Hur som helst så var det ca 20 tjejer där som sprang omkring och fixa. Jag hittade min en soulmate haha, hon var den enda som var som jag. Hon satt i soffan och väntade på att vi skulle åka, de andra damerna sprang omkring och dansade och hade sig, var mest as irriterande att se på om jag ska vara ärlig.

Så jag och Tara fann varandra, super gullig tjej. Vid 21 tiden bestämde jag mig för att börja röra mig in mot Stan för att hitta en parkering, Tara åkte med mig, ville inte lämna henne själv där med alla andra. Hittade en parkering väldigt snabbt och smidigt faktiskt, så vi gick in på Rose för att vänta in de andra tjejerna. Det har verkligen blivit jätte fint där inne efter ombyggnationen. De hade ju pyntat upp det nu i Bingo style eftersom det var hans fest, men väldigt fint må jag säga.

Ägaren av stället haffade mig och Tara eftersom vi var det första som var på plats och sa till oss att vi ska servera och plocka disk m.m. Haha det hade vi ingen aning om sa vi, vi trodde vi bara skulle gå omkring och vara söta i våra catsuits. Vi hade svarta leggings, svart linne där det stod We Love sexy, svarta kattöron och en liten fluga runt halsen.

Det första jag tänkte på när han sa att vi skulle servera var ju att jag hade 12 cm klackar på mig och det verkar inte vara så lätt att springa omkring och servera i dessa skor, men jag gjorde ett försök och det funkade (som tur va)..

Det var några B-kändisar på plats eller vad man ska kalla de. Helt vanliga människor men får lite mer uppmärksamhet än alla andra om man säger så. Var säkert 10 tjejer runt Bingo hela tiden, han njuter väl av det men jag skulle tröttna efter en stund haha.

Sen hade vi Andreas Carlsson, han som sitter med i idol juryn. Det var en av tjejerna som jobbade den kvällen som i princip klängde på han. Hon skulle ha pussar och allt möjligt, ja har man ingen respekt för sig själv så har man inte. Var kul att se vad folk gör för lite ragg!

Bloggerskan Katrin var där, Tilde Fröling var på plats och hon var kalas full, hon är en härlig människa tycker jag, det verkar min bror också tycka haha.

Det togs en massa bilder under kvällen, jag har ingen aning om vem som har de, men det märker jag sen hoppas jag.

Lägger ut bilder sen när jag får tag på några..


Bror, Dennis och Björna kom förbi vid 23 tiden och festade en del. Naemi och Emma kom också förbi, då kändes allt mycket skönare när man festar med folk man känner.

Vid 1 tiden så började jag faktiskt tröttna på att stå där haha så jag började röra mig hemåt, festen fortsatte på Village kl:2 vet jag och då fick man Goddiebags har jag för mig. Och det missade jag, men ska nog få tag på en så småningom..


Nej nu ska jag jobba lite innan jag åker till Stinsen för att köpa mat till en större del av företaget.



Kram..

PS. Bilden är oretuscherad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0