Ännu en ny vecka

Då var det måndag igen och man sitter på samma ställe som vanligt, på kontorsstolen på jobbet.

Som ni har sett på mina tidigare inlägg så vart det en utgång i lördags och det är alltid trevligt, eller nästan alltid. Var några damer där som stod i min väg hela tiden. Herregud kan inte folk växa upp och svälja lite ibland?


Igår var en lugn dag, jag var hos mamma och kolla på film en stund på dagen, låg bara i soffan och slappa. Men på kvällen efter middagen så kände jag att det är dags att röra lite på sig, så jag ringde Cici och kolla om vi kunde gå på en promenad tillsammans, ut måste jag hur som helst, men det är alltid trevligare med sällskap. Så vi gick en 1-timmes promenad i Solna. Pratade om en massa saker som bara vi kan, och jag tror att det kommer lösa sig för oss båda.
 

Jag ser förtaskig ut i håret, det måste färgas.. Vad tycker ni att jag ska göra?

Undra om man ska ljusa upp det lite nu till våren? Men folk säger att jag passar bäst som brunett hmm men det vore skoj med lite liv i håret. Mickan kan du fixa? Haha

Här är en bild på mig när Mickan använde mig som modell på hennes Björn Axen slutvisning.




Nej om man ska börja jobba lite, har en del att göra idag! Vi arbetar med tidningen Villaägaren och de har börjat med en massa auktioner och vem blir den ansvarige för det tror ni? Jo det är jag, så det är 5 utgåvor per år så det är inte så mycket, men när det väl är en utgåva så är dessa auktioner ett heltidsjobb ibland känns det som. SÅ det är bäst att sätta igång, måste iväg och handla mjölk också + en massa påskgodis.



KRAM


Kommentarer
Postat av: Pumba

Vi skulle ju kunna göra lite slizes iaf...blir nog prima!!=). Men då får du la komma ner och fixa det...

2009-04-06 @ 16:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0