Amba i lördags

Jag och Vanessa hade bestämt oss för att ha en lugn lördag kväll, vi hade prelbokat biljetter till filmen fast and the furios. Men Vanessa ringer på eftermiddag och vill gå ut, jaha tänkte jag. Det måste tänkas på eftersom det finns inte så mycket pengar i kassan för tillfället och så.
Men jag är inte den som är den så självklart gick vi ut. Vi var skit taggade på att gå till Amba den kvällen för det skulle spelas bra musik. Då fick vi ett samtal av våran älskling Cici som sa att vi skulle komma till Stures för det hade varit något tjafs på amba med vakterna. Så vi åkte ner till Stures och herregud vad mycket folk det var, Cici o hennes syster Sandra tyckte ens inte det var så skoj där inne för allt folk. Så Jag och Vanessa gick upp till amba igen, var ungefär lika mycket folk där, men det var roligt ändå. Träffade på min bästis Gavric

Haha inte den bästa bilden på han kanske, men du är söt ändå.


Jag och Vanessa Love ya


Söta




Kvällen vart lyckad även om jag körde. Haha ja jag kör hela tiden nu, men jag lovar att nästa gång så blir det taxi så jag ska supa.

Mamma var ute en sväng på Stan hon med, hon hamnade på rich och på Spybar, Spybar hade förvandlats till en ungdomsgård sa hon hehe stackarn, snittålder var 18 år.
Vart går man egentligen för att få äldre publik? Golden hits och Karlsson kan ju inte vara det enda?

Nu ska jag ut på tomten och hjälpa mamma med alla lööööövvv.

Puss och Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0