Söndag och snöööö

Idag är det söndag och det snöar som attans. Har precis varit ute med Stella på en 2 timmars promenad med en massa lek i snön med mig och med andra hundar. Först mötte vi upp Björne och Nemo (schäfer blandning) i hundgården så de fick leka av sig lite, sen blev det en promenad upp till Töjnan där jag bestämde träff med Lina och hennes Hecto (rottweiler blandning).

Efter promenaden så gick jag till mamma för hon fyller år idag, GRATTIS TILL MAMMA.. Så idag hoppas man på lite fika och god middag.... *mums*

Hur som helst så åkte jag på skottning när jag kom till mamma, men hon fyller ju år så klart man ställer upp. Bror min har plogjour hela vintern, men tycker inte allt för synd om han, för det har typ snöat 2 ggr den här vintern *haha* så han är säkert ute och plogar nu..

Nej nu ska jag drick te och bli lite varm, man ramlade ju såklart när man var ute i snön o jag hade mjukisar på mig, det blev BLÖTT, snön lurar en... man tror man står stadigt och sen kommer det en isfläck *uscha*

Ha en fortsatt bra söndag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratta mamma från mig :-)

2009-02-22 @ 23:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0