Onsdag 25/2 = LÖN

Idag är det LÖN jippi yey, vem blir inte glad när man får in lite pengar på kontot!!? Men först och främst måste man betala räkningar och handla mat, sen kan man kolla om det blir en slant över till något skoj.


Igår var jag på Bingos Agency http://www.bingomodels.com/  och träffade Bingo Rimer (trevlig prick) vi har haft kontakt via FB och mailat lite. Så vi träffades igår och prata igenom lite om det fanns något strö jobb till mig. Det fanns faktiskt ett jobb i helgen som han vill att jag skulle åka iväg på, men jag ska till GBG och träffa Mikaela så det får vänta.

När jag kom in i studion så var det full rulle. Linnea (Bingos högra hand) stod och fotografera för bubbelroom.se

Så det var modeller överallt som bytte kläder stup i kvarten, alla kläder skulle hinna fotas. Eftersom jag åker till GBG och sen försvinner jag från Sthlm i 2 veckor så ska jag Och Bingo höras när jag kommer tillbaks. Så ni får vänta till dess och se om jag får något jobb, jag får också vänta och se *haha*

Jag kom till studion igår kl:18 och åkte därifrån vid 21 tiden, tror jag prata med Bingo i 20 min allt som allt, upptagen man det där & det förstår man ju till 100%.


Jag sov verkligen dåligt inatt låg bara och vred och vände på mig hela natten, det är verkligen jobbigt sånt där för när man vaknar är man ju helt slut.

Men upp ska man ändå så det vara bara att stiga upp och hoppa in i duschen så man vaknar lite i alla fall. Jag kollar alltid på the voice på TV på mornarna och idag dök David Bielkheden upp på morgon showen. Lite roligt att se någon människa man "känner" där.


Idag måste jag ringa Edsbergs beauty salong och boka en tid för spraytan. Jag är så vinterblek man bara kan bli, vi kan säga att jag är mjölkblek *haha* var ett uttryck jag fick höra igår, inte om mig själv men ändå. Måste ju vara lite brun innan man åker till GBG och jag orkar inte ligga o pressa i ett solarium i 2 dagar för det kommer ändå inte hända något. Man blir bara lite snyggt röd.


Jag har glömt mina träningsskor hemma idag *suck* jag som tänkte ge mig av till gymmet och trampa på crosstrainern i 30 min. Kanske kan köra lite styrka idag kanske, då kan man väl köra i bara strumpor!?


Idag efter jobbet måste jag hem och städa för det ser förjäkligt ut. Min städdag är ju egentligen lördag mornar men nu kommer jag ju vara i GBG så måste få det gjort innan jag åker så man kommer hem till en städad lgh *skööönt*


Nu är det en massa jobb som väntar på mig.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0