Lite shopping

Istället för att träna och göra av med 490 kalorier så åkte jag till hemtex och handlade för 490 kr istället. Jag och Jeanette tog en sväng på lunchen. Hemtex butiken i barkarby har blivit OUTLET, bra va? Så dem hade jätte fina grejer till hur bra priser som helst.

Jag köpte Satin lakan (145 kr settet)


Fina dusch handdukar


Och 2 små hand handdukar


Jeanette handlade samma lika handdukar fast andra lakan, Hur som helst så tycker jag att ni ska åka dit om ni behöver lite nya grejer..

Pratade precis med mamma och det blir fläskfilé ikväll, så trevligt så! Alltid kul att äta hos mamma för det är alltid så god mat *mums*

Nej om man ska ta och jobba i 3 timmar till... har en del att göra så hoppas tiden går snabbt!
KRAM..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0