Hemma

Sitter hemma i soffan och kollar på du är vad du äter med bror, Sofie, Joppe och Stella. Väntar på att klockan slår 21 så jag kan kolla på Lyxfällan. Idag handlar det om sms låna *haha* var ju 100 tusentals kronor de pratar om.

Till middag blev det en Deli tallrik från Nya Mackis *mums*, den innehåller allt möjligt. Skagenröra, kycklingröra, räkor, kräftor, ost, skinka, salami, sallad, ägg, brieost m.m
Tänkte att jag kunde unna mig det efter mitt pass på gymmet, FY vad jobbigt det var idag. Körde en massa benövningar så imorgon kommer det nog bli ett stort problem med att komma upp ur sängen.

Har städat badrummet idag, hade planer på att städa hela lgh men det verkar ju rätt så onödigt när det är hundar som leker hela tiden och hundhår som flyger överallt.
Men jag hittade lite saker som jag kan ta med mig till loppisen på lördag. Här ska det tjänas pengar *haha* meddelar hur mycket jag fick sen.

Här är produkterna som jag beställde från Partylite.

Jag och mamma har handlat så mycket därifrån så att jag vet inte vart allt ska stå, men har flyttat omkring lite saker och så, så nu e det fint tycker jag. Man skulle ju vilja bo större så att man kan handla mera *haha*

Nu ska jag fixa lite te innan lyxfällan och krypa ner i soffan.
Kram


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp (Stellas mormor)

Oj, vilka fina saker..men vi får nog ta ett shopping stopp på partylite för en stund nu.

2009-02-12 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0