Fredag eftermiddag

Det är fredag eftermiddag och jag vill bara hem hem hem, förstår inte varför man ska jobba till kl:17 på en fredag!? Kan man inte ändra det till en mer normal tid, vad sägs om 13,00 el 15,00? Skulle ju vara så mycket skönare eller att få vara ledig skulle ju vara bäst men sånt lyx kan man ju inte ha *haha*


Idag har jag anmält en person till mixmegapols tjejplan hoppas hon kommer med. Vore väldigt roligt om hon gjorde det.


Ikväll efter middagen ska jag nog möta Björne och hans schäfer blandning Nemo så hundarna får leka av sig lite, Stella tycker om honom jätte mycket.

Idag är Sofie sjuk så hon har varit hemma hela dagen och satt upp svarta kakel dekorer i badrummet, likadana som mina fast hon köpte blanka.

Så berätta hon att hon var i hundgården en sväng mitt på dagen så Joppe skulle få springa av sig lite. Och där kryllade det av Rottweilers *suck* då skulle ju jag vara där med min rottis. Jag tycker det är roligt att se dem leka när det är samma raser eftersom de har ett sådant speciellt kroppsspråk. Men tydligen blev det tik bråk så lika bra att man kanske inte var där *haha* Stella brukar inte lägga sig i när andra hundar bråkar, skönt det. Men om de/dem skulle börja tjafsa mot henne så säger hon nog ifrån rätt så skarpt och det är då hundbråk tyvärr uppstår.


Nej om man ska ta och jobba i 2 tim & 15 min till *snark*


Glasögon? va? jag?, Jo jag har dem när jag har ont i huvudet! :-)

Ha en fortsatt trevlig fredag!!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0