130118

Underbara efterlängtade fredag..
Om 6 dgr sitter jag på ett plan dit där palmerna bor.. Ska bli skönt med lite värme igen i alla fall när jag läste att det var -14 imorse..
 
Har varit en massa ridning denna vecka..
Tis, ons var jag ute i Akalla hos Chanti, blev en lång mysig uteritt på ett vitt järva med Mitra.
Igår var jag på Sork och red på prinsessan, vi hoppade och hon är ju bara bäst, är så glad att jag har fått henne som min tävlingshäst, hon klarar allt med lite puschning från min sida. Vi är ett bra team och jag ser fram emot att växa mer med henne. Idag blir det ridning på SORK igen, självklart på prinsessan då med.. Längtar tills klockan slår 17 så jag får åka till stallet!
 
Annars så har jag hunnit med 2 st solningar denna vecka, jag vet att det inte är bra att sola men va f*n, jag är ju vitare än vitast för tillfället så det är mer än behövligt. Ska försöka hinna sola 2 ggr till innan jag åker så jag ser levande ut.
 
Senare idag blir det nog middag inne istan med Linda & Metin om det hinns med.. Har lite att stå i som vanligt.
 
Dagarna bara springer iväg, behöver fler timmar på dygnet!
 
I helgen blir det nog väldigt lugnt, ska bara umgås med mitt hjärta Stella och vara hemma <3.. Känns som att Stella faller lite mellan stolarna när jag inte är med henne så mycket som jag vill. Jag är superglad att hon har fått en daghusse som hjälper mig om dgr, vardagen blir lite lättare då.. Men jag missar en massa promenader och kvalitetstid med henne.. Så ska umgås med tjejen i helgen..
 
Nästa veckas planer
Mån - Jobb, och göra fransar
Tis - Jobb, rida, färga brynen
Ons - Jobb, PACKA
Tors - jobb, ses om 10 dgr <3
 
Måste hinna med att åka till något centrum för att köpa lite smink.. Jag förstår itne det här med smink, varför ska allt ta slut samtidigt? Det slår aldrig fel! Smink är ju så dyrt och tycker ens inte det är kul att köpa men det är måste.. Kan ju inte gå omkring som ett vandrande spöke,. Skulle nog inte uppskatta :)
 
Ha en underbar helg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0