Velar lite

Jag tror att jag har bestämt mig.

Kommer att köpa en ny soffa med fasta kuddar (soffan på bilden har lösa) Jag frågade nära & kära på FB varav 8 av 10 sa fasta in princip.

Jag har 3 st gråa nyanser att välja mellan. Soffärgen på bilden kan ni ignorera.
Det är väl just nu det största problemet



Jag får köpa en massa andra lösa mys kuddar istället.

Sen kommer nästa dilemma, jag måste byta ut TV möbel, samt soffbord.
Hittade dessa på IKEA som jag tycker såg helt OK ut



Serien heter hemnes och jag tycker den ser mer "träig" ut än mycket annat där.

Då jag byter ut det mesta så måste jag byta ut min matta också. Har kollat lite på runda ryamattor, men är nog lättare att köpa matta när jag ser hur allt annat blev.

Nu är det bara PENGAR som är det största problemet.
Nej men det kommer hoppas jag :)

Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: Cissi

Köper man en sak nytt så vill man ha det nytt och det och det osv, det drar iväg en aning men får väl ta en sak varje lön, inte allt på samma gång fast det är de man vill ;)

2012-01-23 @ 12:05:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag)

Jo men det där med att vänta är inte riktigt min starka sida :) haha men får väl bli så <3

2012-01-23 @ 14:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0