Våga vägra

Det är helt sjukt att jag vägrar att gå upp på morgonen.
Jag brukar inte hålla på så här.
Jag går ALLTID upp när klockan ringer och jag snoozar aldrig.
Men nu förtiden så verkar det som att jag strejkar rent utsagt.
Jag går inte UPP!

Idag vaknade jag 07,55 klockan stod på 06,30 den stressen som uppkommer när jag ser att klockan är 07,55 är inte kul.
Hoppade in i duschen, snabbdusch idag var bara förnamnet.
08,13 stod jag klar och var redo att gå MEN det var inte Stella, hon vred o vände på sig inne i sovrummet samt gäspade ett antal ggr, skönt att en av oss inte var stressade i allafall.

Godmorgon

Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch då, inge kul när dagen börjar så.

Jag har oxå så sjukt svårt att komma upp, snoozar minst en halvtimme varje morgon och sen blir det stress på hög nivå. Skulle ju va underbart om man gick upp och hann sitta ner och äta frukost i lugn och ro. Men det är ju sååååå skönt att ligga kvar i sängen och mysa.. :-)



Puss på rej <3

2012-01-24 @ 09:51:01
Postat av: Cissi

Jobbigt, det låter som ni har kommit ur balans båda två ;)



KRAM!

2012-01-24 @ 10:04:54
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag)

Ur balans vill jag minst säga, jag har fortfarande inte vaknat :)..

Ja stressen tog över rejält imorse, uscha vad jobbigt haha!!

2012-01-24 @ 10:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0