Stor sol

Känner ni hur mycket piggare man blir av att det är ljust ute? Solen skiner på himlen och då kan jag inte vara annat än glad <3


Imorse var jag på arbetsintervju, det gick bra tycker jag. Hur som så kommer dem söka internt först & främst och om ingen lämna in intressse så kommer dem kanske söka externt och då hoppas jag att jag har en chans. Börjar bli trött på att inte ha en fast tjänst, en trygghet. Även om det har löst sig förvånansvärt bra varje gång så är det inte så kul.

Jobbar till 17 idag och sen blir det stallet med Liisa & Elin. Dressyrpass står på schemat..
Såg ni inlägget som Lasse Ahnrell slängde ut sig när RGB vann Jerringpriset? , hur som så klankade han ner på ridsporten så att det står härliga till. Idag på aftonbladet visar dem när Lasse får sitta upp på en häst, vi kan säga att han tar tillbaka allt han sagt och har fått en stor respekt både till häst & ryttare..
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/ridsport/article14234349.ab

Kärlek
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0