Söndag 120108

Efter 4 dagars ledighet så känner jag mig MÖR i kroppen.

Torsdagen började med en mysig promenad med hjärtat, senare på kvällen red jag på söta Bella och efter det hann jag med en solning..

Fredagen började jag i stallet och AJ det gjorde ont :) Vi har fått en super fin häst son heter Colorado. En stor fux som verkligen tycker om att visa upp sig. Han var lite pigg men kändes inte dum för 5 öre. Men efter ett tag så fick han för sig att han skulle göra ett litet bus, så han slängde av mig i en fin fin capriole.. Det gjorde ONT, inte då men nu gör det ont. Så har varit stel i krppen sen i fredags..
Efter min vistelse i stallet så åkte jag till Mickan för att fixa håret, det blev lite bottenfärg, slingor samt klippning.

På kvällen åt jag o Mickan på San marco, mmm¨åt en sjukt god Frutti di mare och ett glas vitt vin. Så gott så... Efteråt så åkte vi hem till mig och kollade på film, fick oss ett härligt fredags skratt..

Lördagen vaknade jag med ännu mer smärta i kroppen :(.. Stel som f-n tog jag mig upp för att gå promenad med Stella. Efter en promenad och en varm dusch så blev det lite bättre!
Åkte till Kallhäll för att plocka upp Elin o Sam för att sen åka till centrum för en fika och lite lunch.


Blev ingen shopping direkt men jag köpte en ögonfransböjare och en tröja från Gina




På kvällen så gick jag över till Lina <3 vi satt o prata o bara va så det var skönt.. Vid 22.30 åkte jag till Shad för att kolla in hans nya lgh.. Super fin :)!!

Nu måste jag ut med hjärtat <3

Kärlek
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0