Sista timmen rush?

Snart är det dags att packa ihop och bege sig hemåt, måndagar går alltid väldigt fort för mig.

Middag hos bror ikväll med Mams, Magnus, Bror, Elin + hennes föräldrar och självklart hedersgästen SNUTT <3 (stella)
Undra vad han ska laga för gott?, innan ska jag försöka hinna med en powerwalk med Stella samt en solning som jag vet kommer att skita sig haha. Fast det beror på hur mycket hjälp jag får av mams.

Fråga: Är det onödigt att köpa en ny vinterjacka i år? kommer det någon vinter tro?!
Hur som så har jag kollat på Svea jacka samt Boomerang.
Reddevil har REA på sina Svea jackor, 1500 kr för den beigea och den gröna färgen.
Sealife säljer sina boomerang för 2995 kr, alla färger.
Det tåls att tänka på men inte allt för länge för saker och ting har ju en tendens till att ta slut.

Ha en underbar måndagskväll i kylan

Kärlek
M

Ps, såg här såg det ut 4 feb 2011, snööööö


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kanske lika bra att passa på, om inte annat så är det vinter om några månader igen och då ingen rea ;)



Ses imorrn, längtar!



Kram

2012-01-10 @ 07:10:22
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: frida Nyburg

Hej:)



Allt bra?



va gärna med i min länktävling och få fler läsare:)



kram Frida

2012-01-10 @ 07:24:51
URL: http://fridanyburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0