Lite regn, lite sol, lite slask

Japp då var det snöfritt ute igen. 5 grader och halvblå himmel är min utsikt från jobbet. Skönt det då jag ska på långis med Stella på lunchen <3

Ridningen gick bra igår, Danitza var lite stel i början, men mjuknade upp efter ett tag och kan säga att ridningen blir bra mycket roligare då.
Men tycker det är dags att hoppa lite nu, vi har haft markarbete dem 2 första ggr och det är självklart bra träning MEN nu vill jag hoppa lite. Är faktiskt inte så långt till första tävlingen!

Stella sov hos mamma inatt och jag sover inte så bra när hon är borta, visst sover jag men har någon oro känsla så jag känner mig inte alls utvilad när klockan ringer.

Idag efter jobbet ska jag på middag med Cissi & Lisa hemma hos Lisa. Rykterna säger att det skall serveras Tacos.

Dagens
Jeans - Levis ID Curve
Tröja - Zara



Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det ryktet har jag också hört ;)



Fin fina tröjan på, älskar färgen!



Kram

2012-01-11 @ 14:25:11
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0