Ledig em?

Är det sant? har jag en ledig dag efter jobbet.. Brukar inte hända allt för ofta faktiskt, förmodligen så åker jag hem och går en låååång promenad med mitt hjärta och sen blir det soffläge samt lite städning om jag orkar.

Jag och Linda har pratat om att åka utomlands, men varken tid eller pengar har vi :( Tänk vad skönt att komma iväg i 2 veckor, ligga på en strand och bara vara. Inga konstigheter, inga måsten.. Jag vill, jag vill, jag vill.

Thailand


Aruba


Dubai


Mexico


Dags att börja spela på lotto tro? Annars verkar dessa bilder bara ett minne blott.

Har ni varit någonstans i höst/vinter?

Kärlek
M

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vill också, fast jag nyss har kommit hem och har en weekend att se fram emot i vår ;)



Nuuuu är kaffet klart, kommer du snart?



KRAM

2012-01-16 @ 18:21:12
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0