H&M spring

Jag gjorde det, även om jag sa att jag inte skulle till mig själv! :)
Men blev inte mycket, men fastnade lite extra för dessa plagg, så råkade trycka på BOKA hem knappen...

En blus 99 kr


En läderimitations jacka 399 kr

En mysig tröja som jag kan ha en sommarkväll 199 kr

En rosa skjorta, jeans shorts, vitt linne och denna över <3 199 kr


Samma lika med denna skjorta 199 kr


En underbar lång tjocktröja som du kan ha allt möjligt till.. 249 kr


Ni får se dem på sen då paketet kommer hem. Hoppas dem håller måttet då, ibland så ser allt bra mycket bättre ut på bild än PÅ..

Har några skor som jag gärna vill klicka hem, men får nog vänta ett tag med det :(





Ha en fin tisdag

Kärlek
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0