Helgen

På jobbet i fredags fick jag besök av en liten hund. Lilla Millan hängde hos mig på eftermiddagen :)

Efter jobbet blev det middag o TVmys i soffan hos Leonie. Tacos serverades till middag och sen blev det 2 avsnitt av Jersey Shore.
Medans Leonie fixade maten så myste jag med Liam <3


Goa unge, vi dansade, kollade i hans bok, badade, hade vatten krig haha och sen var det dags för sängen för Liam!
Gick hem vid 23 tiden och såg på ett avsnitt av Greys, underbara TV show.

Lördagen började jag och Stella med att gå vilse i skogen, så en timmes promenaden blev 2 timmar. Stella levde livet och jag frös.

Senare på kvällen så åkte jag hem till min kusin ABBE för han var nyss hemkommer från stöten. Där serverades det oxå Tacos :) klagar inte då det är så satans gott. Vi åt, tittade på gamla filmer som Danne hade filmat och bara prata.
Ja mina kusiner är jättar

Jag är 168 lång, dem e väl 2m :)

Idag vaknade jag upp och gick en mys promenad med Stella, MEN idag gick jag en väg jag kunde

Nu ska jag sätta på mig masken (sminket) och åka till Pish och krama lite på henne <3 <3

Juste, EXTRA har kommit med ett nytt tuggummi, melonmint.

 

Kärlek

M


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kan man få för mycket Tacos?

Vi åt också tacos i helgen ;P



KRAM

2012-01-16 @ 08:06:40
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0