-11 grader

Kallaste dagen det här året eller rättare sagt kallaste dagen sen vintern kom!

Nu ska jag bjuda på mig själv tänkte jag, här kommer en före och efter bild :) Bli inte rädda haha



Summeringen av helgen lyder:
Lördag var det PARTY!




Klänningen är från
http://www.bonprix.se/produkt/klaenning-med-spets-svartbeige-964046/?bundle=2714206&type=image&sk=7438&sco=svart&fb=0

(bilder från festen kommer sen)

Söndagen var en riktig SLAPP dag, Stella kom hem från sin hundvakt vid 12 tiden och det enda hon ville var att sova. INTE mig emot!
Så det blev soffläge fram till 16, eller jag fick springa fram och tillbaka till affären då min kära kusin var sugen på Coca cola, i wonder why!
När jag var där passade jag på att hämta:


VERSACE, välkommen till mitt hem!


Har inte hunnit prova än, eller har inte orkat. Så det kommer vid senare tillfälle..

Idag bär jag ett halsband från Pilgrim (Julklapp från Elin K)




Kärlek
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0