Mormors hunddagis

Mamma är hemma sjuk så då får Stella vara där på dagarna och hålla henne sällskap och tvärtom.

Idag eller denna vecka håller vi alla våra tummar och hoppas på att allt går som det ska med mammas husförsäljning, papperna är påskrivna men inga pengar på kontot än, så ingen av oss ropar HEJ förrän allt e 100% färdigt.

Ikväll är det ridning och jag tror jag ska hoppa den stora vita och det ser jag fram emot, vi fick faktiskt inte den bästa starten då hon var lite på bakbena, men det går nog bra denna gång hoppas jag.

Känner mig lite julig idag haha, så kan det gå när jag vaknar 8:01 och jag börjar 8. Hur tänkte jag då, ska väl vara glad över att jag har kläderna åt rätt håll



Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: eva beauchamp

himla tur att jag ringde ..:-)

2012-02-07 @ 10:12:48
Postat av: Madeleine

Kan man verkligen säga :)

2012-02-07 @ 10:31:07
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0