Kurs i rusningstrafik

Ja kursen började i stan kl 9 på sveavägen så det var bara att gå upp i tid, fixa & dona, hinna gå promenad med hjärtat.
Mamma min är så snäll så hon körde mig hela vägen till stan, det gick väldigt smidigt tills vi kom till cosmonova..
Där började köerna men trafiken rullade så det var inte en sån där superjobbig rusning :) men det är väl bara att vänja sig för snart är det London & New York och där är det rusning både på vägen och trottoaren...

Fick hem lite plagg från HM häromdagen och jag blir alltid lika glad då allt passar och jag inte behöver skicka tillbaka något.
 Plaggen får ni se vid senare tillfälle.

Nu ligger maten i ugnen och det är dags för mig att duka, idag serveras det laxlasagne a la MU..
M.a.o mamma har lagat <3

Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: Cissi

Får Mamma tillåtelse att flytta ifrån dig sen, tro ;)



Ses på fredag, då ska vi äta Tacos o prata London ;P



Kram!

2012-04-18 @ 10:26:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: eva beauchamp



precis Cissi, lite bortskämd har hon blivit, maten står på bordet, kylskåpet är laddat, hon morsan till och med springer i tvättstugan...HUA, vad jobbigt hon kommer få...och jag lugnt..:-)

2012-04-18 @ 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0