1:a pris

Får be om ursäkt för dålig uppdatering. Har tyvärr blivit så nu när jag har jobbat som en tok :) Nu är vi äntligen ikapp med allt jobb och saker och ting hinns med och det känns kanon.. Är så glad att jag får jobba med något jag tycker är skoj.

Denna helg har det varit tävling och jag tog hem 1:a pris i min klass :) Jag & Porana vann 1 meters klassen idag och gud så skoj det var..
Det har varit en intensiv MEN en rolig helg och jag är mycket nöjd.
(bilder kommer)

Nu är det bara att tagga till för om 2 veckor ska jag tävla i Vallentuna.. Vi satsar självklart på felfritt!

Hoppas ni får en underbar söndag kväll <3 <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis till vinsten!!!



Men jag ogillar din frånvaro här ;)



Kram!

2012-04-16 @ 09:53:05
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0