Sjukstuga (långt inlägg)

Jaha lite krasslig är jag och det är ju inte så kul. Halsen retas och näsan rinner, hoppas det bara är en liten släng av en förkylning.

Helgen min har varit lugn och fin. Mycket mys med vänner <3
I fredags åt jag middag med bror o Elin, sen gick jag hem o somnade som en stock vid 22 tiden. Vaknade lördag morgon och såg SOLEN skina och jag blev genast på bra humör. Åkte iväg och jobbade mina timmar mellan 11-16, sen blev det stallet för att förbereda inför dressyrtävlingen som skulle äga rum på sondagen. Lördag kväll blev det mys med Johanna, Jorunn och Lisa. Vi åt thaimat och tittade på film.

Filmen vi såg heter TRUST. Herregud vad dåligt jag mådda i vissa stunder under filmen, den är absolut sevärd.

Handlar om en tjej som heter Annie som är 14 år, hon sitter mest framför datan och chattar. Hon börjar chatta med Charlie som påstår han är 15 år och spelar samma sport som Annie. Under filmens gång så kommer det fram att Charlie är 20 år, 25 år och att han ljuger om rätt så mycket.. Annie går med på att träffa honom i gallerian som ligger i närheten av hennes hem. Charlie är egentligen 34 år gammal och är en pedofil. SE FILMEN..



Hyrde 3 st till som jag ska hinna med att se innan dem skall tillbaka.





Har ni sett dessa, är dem sevärda?

Söndagen bestod av dressyrtävling i stallet, nu är inte jag så intresserad av dressyr, men var härligt att titta på och jag agerade fotograf

Linnea & PomPom (ridskolehäst)


Gunilla & Porana (ridskolehäst)


Lina & Goodman (ridskolehäst)


Eva & Gordon (ridskolehäst)


Eva & Danitza (ridskolehäst)


Togs en massa bilder, exakt 442 st.

Såg att GREYS ANATOMY börjar 5 oktober, OJ vad jag har längtat.

Dags att bränna lite bilder + att titta på den sista halvtimmen av IDOL


Kommentarer
Postat av: Morgan

Fast 5 five och the tourist är helt klart sevärda filmer!

2011-09-19 @ 22:29:37
Postat av: Cissi

Trust har jag försökt mnig på att se två gånger, men somna både två...



The Tourist tyckte jag var bra, om jag minns rätt ;)



Låter som du har åkt på av samma släng som Johan...och du vet hur det är när en MAN ÄR FÖRSKYLD ;)



Kram!

2011-09-20 @ 07:17:31
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag själv)

Sluta sov Cissi :-) Den filmen är KANON!



Ja nu är halsen bättre, men näsan bara rinner..

Ja att vara man o förkyld är nog en av dem tuffaste sjukdomarna har jag hört :-)

Kram

2011-09-20 @ 08:38:27
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Mia

Fast Five är grym!! Little Fockers är helt ok! Rolig film! ´Har precis tanka trust nu så den ska jag se på snarast!

KRAM

2011-09-21 @ 06:59:05
Postat av: Sofie

Hej gumman!

Sett Fast Five än? Jag älskar den =D

Little Fockers är ganska skoj, vad tyckte du?



Försökte ladda ner Trust, men de går trögt!

Hälsa Stella och alla andra =)

Puss o Kram

2011-09-21 @ 07:01:17
URL: http://lovelymissme.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag själv)

Har inte sett någon av filmerna än :(.. Har ni kollat på TRUST? Vad tyckte ni?

<3 <3

2011-09-21 @ 10:45:04
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0