Shopping

På min lediga dag passade det bra med lite shopping med fina Lina <3

Köpte 2 st koftor på cubus. 2 för 299:-


Det blev ett par vinterskor från Timberland 799:-


Ett nytt tävlingsträns 479:- + ett hoppspö

Mams kom förbi med lite partyliteljus till mig <3 <3



Så nu har jag gjort av med lite pengar och känns helt OK faktiskt, annars brukar jag ha ångest och det är inte så skoj, men det var ett bra tag sen jag handlade.

Snart kommer Cissi förbi mig på en fika och en liten powerwalk ute i höstvädret. MEN imorgon kommer sommaren tillbaka, inte fgör att jag vet hur länge den ska stanna. Jag förväntar mig 22 grader och SOL. Bring it on god...

Ha en fin kväll


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åååh jag vill oxå ha ljus! Mina är nästan slut! Säg till nästa gång ni ska beställa så är jag gärna med på ett hörn!

Kommer upp till Sthlm nästa helg! Kanske hinner ses me hundarna någon dag? Stannar till onsdag lunch typ ;)

Kram!

2011-09-30 @ 13:04:09
URL: http://lovelymissme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0