Onsdag 14 sept 2011

Har jobbat på hela dagen idag och det har varit en riktigt bra dag. Helena har lärt mig en hel del om ekonomi sidan idag och det är super skoj. Hjälpte henne med en massa saker med bokslutet. Kändes kanon att jobba administrativt denna dag..

Efter jobbet åkte jag o Mike (big boss) och mötte upp Alex S för lite middag. PIZZA blev det haha, inte min grej men vi hamnade på Pizza Hut i barkarby. Efter maten så blev det en sväng i butikerna på Ouleten där. Mike handlade en Timberland jacka och jag handla 4 st Dbrand jeans för 1000 kr. Herregud så bra säger jag bara, för jeans var något jag verkligen behövde. Hittade också ett par vinter skor på Timberland som förmodligen kommer att inhandlas.



Vid 20 tiden åkte jag bror o Elin till pappa o tände ljus på hans grav <3 <3 Älskar dig!

KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilket FYND!!!

Jag vill också fynda ;)

2011-09-15 @ 11:47:26
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0