Middags sällskap

Lisa o Cissi kommer till mig idag och ska äta lite mat, alltid lika trevligt när dem dyker upp tycker jag. Egentligen skulle vi ha åkt hem till Lisa för hon har flyttat så vore trevligt att se hennes nya lya. Men jag har ju 2 hundar och hon 2 katter, kan gå vilt till då.
Så dem kommer till mig istället vid 18 tiden <3

OKEJ min mob har sagt upp sig för tillfället, super skoj verkligen! Det händer ingenting what so ever när jag trycker på den.. Hoppas den blir frisk snart, pinsamt att säga men ett liv utan mobilen är inget liv haha...

Åhh imorgon är det ridning..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Så då har du inte fått L sms???



Hör av dig!



KRAM

2011-09-05 @ 17:28:40
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0