Lördag + Ego

Ego bilder


Byxor - Dbrand, kofta - Zara, Linne - HM, Klocka - Jetset





Tjejmiddag hos Johanna
Till middag blev det Lasagne

Till efterrätt serverades morotskaka



På middagen konstaterade vi att Cicci ska inte vara brunett :-)

Haha <3

 

Igår lördag gick jag o la mig 23.10 och när tror ni att jag vaknar? 7.10 så klart, pigg som få. Har legat i sängen och försökt tvinga mig själv att somna om, men har inte riktigt funkat.. Jag börjar bli gammal, kan inte sova som förut :-)

 

Idag ska jag till Liisa, min fina Liisa som har öppnat en ridsportsbutik i Rotebro. Sen ska jag till stallet då det är öppet hus.

Ha en fin söndag


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du fick tag i ett par röda byxor tillslut, jätte snygga!



Trevligt med tjejmiddag :)



Ska vi ses något i veckan?



Kram!

2011-09-26 @ 07:17:20
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0