Ledig torsdag

Idag har jag varit ledig eftersom jag har jobbat 6 dagar i rad nu i 2-3 veckor så tog jag ledigt denna dag.
Startade dagen med en mysig promenad med mitt hjärta Stella <3..

När vi kom hem så satte jag på filmen Little Fockers, var inget spec med den tycker jag. Den får 2 ** av 5.. 

Sen så mötte jag o Stella upp Lisa för att åka och kolla på hennes nya ponny.



Idag på ridningen så red jag & Mitra PONNY, jag red på Major (den svarta) och herregud så roligt det är. Vi sa till vår tränare att höja hindrerna lite till oss så att dem små fick lyfta lite på benen. SÅ det var 1 meters hoppning för oss idag. Det var SUPER skoj..




Tyvärr så är hoppbilderna suddiga :(






Igår kväll så hade jag o Leonie ett Jersey Shore race medan hennes man o hans kompis tittade på fotboll. Guuuuud sicka roliga pojkar :-) Innan vi började så blev det en skagen tallrik, liten skagen röra med avocado o citron.. MUMS!!!

Imorgon är det jobb igen som gäller, lördag jobb och på söndag är det öppet hus. Sen är dte måndag igen, ååååå vad roligt. SNARK!!

Ha en fin kväll
Kärlek
<3  <3  <3




Kommentarer
Postat av: Cissi

Snark, snark så här arbetslivet ;)



TREVLIG HELG!

Kram

2011-09-23 @ 07:56:26
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0