Heldag

Första dagen på jobbet då jag har jobbat heldag efter semestern.
Jag har börjat på ett företag som heter Nordisk Spa som ligger i Spånga. Dem säljer diverse saker så som Spabad, pooler, grillar, badrumsmöbler m.m... Jag kommer att jobba administrativt på det företaget och hittills har dte gått super..

Red igår på Oliver (nya tävlingshästen) Vi hade galopp språngs övningar på bommar och det gick sisådär, han blev rätt så stark men tyckte vi klarade oss bra ändå. Måste börja hoppa lite nu, tävlingen är ju den 16 okt och då ska jag hoppa 95 & 1m klassen. Hittade ett träns på Hööks som skall köpas in, det var slut på huvudlagret men skulle komma in igen i slutet på september..
Ser exakt ut som Dyon tränset, men känner att jag inte vill lägga ut 1500 på ett träns som jag kommer att använda 4-5 ggr per år


Idag efter jobbet åkte jag till Fornboda stallet o kollade på några vänner som skulle tävla, det gick super för alla. Grattis till er <3

Efter att endast ha sovit 4 timmar inatt känner jag att det är dags för mig att börja röra mig mot sängen
Godnatt Världen


Kommentarer
Postat av: Lulu

Kul med jobbet Madde! Vad är det du gör på kontoret? Varför köper du saker till hästen..han har väl redan saker och ting? :-)

2011-09-08 @ 07:53:39
Postat av: Anonym

Ja men hans grejer är ju fula :).. Om man inte e bäst så ska vi vara snyggast :)..

2011-09-08 @ 17:47:44
Postat av: Lulu

Jaha okej...tar du med dig grejerna hem sen då? Onödigt kan jag tycka..:-) Ha en skön fredag..det ska jag ha..Danne åker iväg över helgen och jagar..så det är Bandit och jag själv hemma..eller ja Daniel är ju hemma oxå men man ser han inte så mycket ändå..:-)

2011-09-09 @ 07:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0