Drar mig

Att gå ut och vandra med min hund är underbart men inte när jag är förkyld och vädret är som det är. Kan det inte få bli lite sol.
Känns som att hösten har tagit över och att vintern är på ingång..

Blev ingen ridning för mig igår, kände att det var lite onödigt att rida utomhus och förmodligen få en värre förkylning än vad jag har. Så Johanna tog mitt pass och det gick super för dem <3
Är galet taggad inför tävling, vill bara att det ska bli 16 oktober NU..

Ang filmerna har jag inte hunnit se NÅGON än, herregud vad dålig jag är. Hoppas på att se en ikväll så får ni veta vad jag tyckte.

Oktober månad = pengar kris. Eftersom jag har nytt jobb och så så får jag inte full lön förrän i oktober då allt skjuts fram en månad.
Vet ens inte om jag har råd med mina räkningar denna månad, guuuud så roligt. Alla tävlingar är i oktober och det kostar en slant. Får panta burkar helt enkelt :)

Duscha och vakna till liv står som nästa punkt på dagens schema, jag ska vara vid jobbet kl 13 idag, skönt med flex tider..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att du har en mamma...:-) när ska filmerna vara åter? man kanske kan få se någon.

2011-09-21 @ 11:09:52
Postat av: Cissi

Man får leva efter sina tillgångar ;)



Det kallas jag flextid haha Kl. ETT?



Krya på dig!

KRAM

2011-09-21 @ 12:28:09
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag själv)

Ja mamma e bäst <3 Filmerna ska tillbaks på lördag!



Cissi - Ja haha nu snackar vi FLEX :)

2011-09-21 @ 19:00:05
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0