Ledig torsdag med lite jobb

Började min lediga dag med en promenad på Järva med Johanna och Catalina <3 <3


Jag har inte riktigt förstått min kamera än, så bilden e rätt så ljus :) måste gå en fotokurs känns det som!


Efter en mysig solig promenad blev det solariet för mig o Lina, jag vet att det inte är bra att sola. Men lite färg måste jag få.. Så ska väl sola 4 ggr kanske sen får det va :)

Då jag hade en Spa leverans idag så var jag tvungen till att åka in till jobbet kl 14 och TUR var ju det, för jag sålde ett till SPA. Tjoho var duktig jag e va?.. Känns super skoj även om jag inte är "säljare" utan sitter på admin. Men ett spa lite då o då är väl OK att kränga..

Åkte hem och fick i mig en äggmacka innan det var dags att brumma iväg till stallet. Väl i stallet var det Danitza som jag skulle rida på. En liten tjej som e super go. Vi hade markarbete idag och det gick bra. Kan alltid gå bättre men tänker inte klaga.

Nu är jag hemma med min älskade hund och dagen/kvällen tänker jag avsluta med????

MAMMAS BULLAR!!! MUMS!!




Kommentarer
Postat av: Cissi

Undra varför Mammas bullar Alltid är Godast ;P

2011-10-21 @ 10:30:55
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0