Helt kassa

filmer hyrde jag idag. Jag och mams bestämde oss för att hyra film och köpa lite mat och bara mysa. Maten var super god från San Marco. Pasta med oxfile..

Filmerna vi kollade på var


En svensk film som inte hade någon speciell handling alls..

Sen blev det


Har nog aldrig misslyckats så mycket i mina filmval tror jag.. Men nu är dem sedda och inget som jag rekommenderar.

Annars har helgen varit bra. Middag hos mams i fredags och sen gick vi över till Lina för att kolla på IDOL + lite innehav av vin :)
Jobbade i lördags mellan 11-15, efter det blev det en sväng till Becka som fylde år. Eller hon fyller år på tisdag <3

Jag o Helena åkte hem vid 22 tiden. Mickan dök upp strax efter det och plockade upp mig för en helkväll på stan. Vi besökte alla ställen vi hann med :) Började på Papa sen gick det utför. Det blev East, Collage, Stures, V, East igen, Amba. Sen funderade vi på köket men där tog energin slut.. Det var i alla fall super skoj att vara ute igen en sväng. Tack Mickan <3 <3

Idag på dagen åkte jag till Bro för att kolla på Lisa och hennes fina ponny som skulle starta sin första tävling. Hon red ett LC program och fick 67,4% och hamnade på en 2:a plats.. GRATTIS till dig gumman..

Nu har mams åkt hem och jag har varit ute med Stella på en kvällspromenad i regnet, inte så skoj!

Då är det bara att välkomna ännu en vecka nu då

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0