Helgens summering

Fredag: Underbar myskväll hos Leonie med Aki, Leonie och Liam. Det bjöds på Tacos och sen kollade vi på bröllopsvideon hela kvälen lång <3

Lördag: Jobbade mellan 9-15, sen åkte jag till stallet för att fixa iordning allt inför söndagen.

Söndag: TÄVLING, jag är super nöjd med gårdagens insats, förhoppningsvis är min häst tillbaka där han en dag har varit..
På kvällen blev det mys hos Leonie o Ehsan! Det blev köttfärsbiffar till middag och super god kantarellsås. Middagen delade jag med Leonie, Ehsan, Shad och hans bror Naurus. Mysigt!!
Vid 21 tiden satte vi på en film. Crazy, Stupid, Love


Helt ok film tycker jag.

Här kommer ett bildregn från tävlingen <3 <3






Jag tackar Johanna för hon agerade fotograf denna fina dag <3 <3

 

Nu är det bara ett halvår kvar till nästa tävling, SUCK!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Määääääääääää, den skulle vi ju se ;)

2011-10-24 @ 11:00:38
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: eva beauchamp

härliga höstbilder från tävlingen...

2011-10-24 @ 11:32:37
Postat av: Cissi

Oartiga jag ;)

Hur gick tävlingen?

BRA hoppas jag!

KRAM

2011-10-24 @ 13:38:24
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: eva beauchamp

Härliga höstbilder under tävlingen!!

2011-10-24 @ 13:39:17
Postat av: Madeleine

Det gick bra Cissi, ingen vinst eller placering men jag o hästen är nöjda med insatsen :)... Jag kan se filmen igen hehe.. Kramis



Mams visst var bilderna fina <3 fina färger :)

2011-10-24 @ 22:58:24
Postat av: Cissi

Huvdusaken är att ni är nöjda ;)



Inga ändringar inför måndag?

Hör av dig isånnafall.



Kram

2011-10-25 @ 15:33:43
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0