Godmorgon måndag

Då var det måndag igen..

Ny tröja från Zara

 

Vaknade upp vid 7 tiden idag och det är inte ofta det händer. Men bara att bita ihop och gå upp. Förmodligen så kommer jag att hamna i jordens köer nu när jag åker till jobbet.. Funderar på vilken väg jag ska ta? Dessa måndagar!!

Veckans planer
Måndag - Jobba, ringa några sponsor folk
Tisdag - Jobba, Hämta sadel, Rida
Onsdag - Jobba, planera allt inför helgen
Torsdag - Jobba, Hämta alla sponsor priser, Rida
Fredag - Jobba, Fixa i stallet inför tävlingen
Lördag - Tävling
Söndag - Tävling


Kommentarer
Postat av: eva beauchamp

Fin, rikligt härlig färg...puss.!!

2011-10-10 @ 10:17:03
Postat av: Sophia

Gud den dör tröjan är så snygg har letat efter den men jag har inte hittat den ;)

2011-10-10 @ 10:36:16
Postat av: Madde

Leonie köpte den åt mig från Zara :) hon jobbar där!!

2011-10-10 @ 11:59:06
Postat av: Sophia

Jaha i see, får väl önska mig den i födelsedags present ;)

2011-10-11 @ 15:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0