Ett lite längre...

inlägg!!

Helgen har varit bra ELLER den började väldigt dåligt. Förstår inte hur folk beter sig. Dem tror sig vara så mycket mer än annat folk och det är jag trött på.. Dagen på fredagen var en riktig SKITdag rent utsagt!

Kvällen blev bättre då jag åt middag hos bror, han bjöd på renskav, potatismos och gele.. Helt underbart gott var det, fick till och med mig en matlåda som jag mumsade upp idag på lunchen...
Fredagkväll åkte jag och Elin till Djursholm för att kolla på deras ridskola.. Helt OK enligt mig.. Såå det tåls att fundera på vill jag säga.

Jobbade lördag dag och tur var väl det för jag drog in en slant, japp jag sålde ett Spabad.. Duktiga jag :)

På kvällen blev det utgång med Vanessa <3 innan hann jag med middag hos mams.
Utgången var rolig och intensiv. Började på Anglais, sen gick vi till east och träffade på en massa skoj folk, sen gick vi vidare till Stures. Bra musik, mycket folk och bara bra!!




Tack för en trevlig kväll min vän <3

Söndag morgon åkte jag till Fornboda för att hjälpa Cicci då hon skulle hoppa en pay & jump på 2 hästar med lite väl tajta start tider. Så jag red fram Titus,, han e en fin kille han <3



Duktiga Cicci och Titus idag!

Vid 13 tiden åkte jag till mams för att börja röjningen av vinden. Vi hann dock bara med en vända till hagbytippen idag då det var jordens kö när vi kom dit. Smällar man får ta eller vad säger ni. Men blev en mycket mindre "skit" på vinden i alla fall..

Väl hemma så var det dags att börja laga mat, lat som jag är så blev det hemgjord pizza, men det är GOTT..





Medans mamma (jag) lagar mat ligger Stella o myser!

NOOOOT, jag tvingade henne och ligga där haha, hon var inte så bekväm i den sitsen i alla fall inte när hon hade ett stort gossedjur på sig <3 mitt lilla hjärta!

Nu blir det portion 2, sen så är det mys i soffan!!


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Snyggo...<3 Stella ser inte så där jättebekväm ut..öronen ligger väldigt bakåt.

2011-10-30 @ 22:00:49
Postat av: Anonym

fin du var i lördags :)

2011-10-31 @ 20:47:51
URL: http://rebeccajansson.spotlife.se
Postat av: Madeleine

Tack bocka <3

2011-10-31 @ 23:10:13
Postat av: Cissi

Upptagen dam numera... ;)

2011-11-03 @ 13:58:44
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0