Den stora gula

Igår hoppade jag på den stora gula haha Goodman. Eftersom våra hästar har tävlat så fick dem vila från hoppning, så det blev en riktigt rotation på hästar igår. Det var skoj och annorlunda!

Lite saker från veckan, i måndags efter jobvet åkte jag hem till Maria o Johan och hälsade på dem <3
Stella mös med sin bästa Kille Exxen och jag mös med Tindra, Tindra är en ny familjemedlem.


Exxen hade skadat tassen, så han fick inte leka så mycket!

Bild på Stella från dagen


<3 <3 <3

Så nu är vi en hel rottis familj :)

Åkte och handlade på Ica maxi sent på kvällen. Fick ett ryck när jag kom hem, började städa badrummet + färga mitt hår. Det var dags, jag måste till frisören, men min e utomlands.. Så jag får snällt vänta!


Före


Under förvandligen


Resultat kommer..

Hittade en bild på Leonies söta hund hehe, lilla Dino!

Han ska alltis sitta i knäet! Nej nu måste jag sätta igång, ska plocka upp mor min kl 08.30! Tror ni jag hinner?

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, trodde sista bilden resultatet ;)



Kram



Åhhhhhhhhhhh Exxen och vilken söt liten Tindra!

Hojta nästa gång du är hundvakt ;)

2011-10-26 @ 08:47:13
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Godmorgon! Allt bra? :)

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: Madeleine

Japp resultatet e hunden haha :).. Nej hann inte sätta in en bild.. Ja klart jag säger till. Kan komma förbi med han o Stella en dag så går vi promenad :).. Kram

2011-10-26 @ 09:17:12
Postat av: Madeleine

Godmorgon Sofia. Ja tack allt är bra, hur är det själv?

2011-10-26 @ 09:18:29
Postat av: Annellisaa

så fina hundar

2011-10-26 @ 10:12:44
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack :).

2011-10-26 @ 17:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0