Inte en dag för sent

Mitt internet har strulat hela veckan. Ena dagen funkar det 2 min, sen lägger det av och så har det varit hela tiden. Ringde bredbandsbolaget supporten i torsdags.. + att jag har bytt internet sladd, så nu får vi se hur det går.

Har inte hänt så mycket, jobbar hela veckan och sen har jag bara tagit dte lungt. Var på 18 års kalas i ons och red i tis. Det är vad jag har gjort..
Eller i måndags var jag o Cissi hos Lisa och kollade på hennes nya fiiiina hus. Hon har bott där i ca 3 mån och hon kändes sig väldigt hemma.

Ska ut med Stella nu på en promenad, sen funderar jag på att åka till hundöarna med henne och se vad det är.. Många har sagt att det är bra men har aldrig tagit mig dit. SÅ kanske dags för det nu då..

Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Cissi

KRAM



"Allt" bra?

2011-11-09 @ 12:53:53
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0