Vill dela med mig lite av my music

Den här spellistan går varmt här på jobbet

Snoop Dogg – Sweat

Jennifer Lopez – On the floor

lmfao party rock anthem

enrique iglesias tonight

eric amarillo om sanningen ska fram

afrojack take over control

black and yellow wiz khalifa

give me everything – pitbull feat neo afro jack

Hoffmaestro – highwayman

Jeremih – Down on me ft 50 cent

Swedish house mafia – save the world

Beautiful People - Benny Benassi feat. Chris Brown HQ

ALEXANDRA STAN - Mr. Saxobeat

Basto – Gregory’s Theme

Martin Solveig feat Kele - Ready 2 Go

Martin Solveig – hello

Don Omar - Danza Kuduro ft. Lucenzo

Pitbull Ft. T-Pain - Shake Señora

Mohombi ft. Nicole Sherzinger - Coconut tree NEW

Jason Derulo - Don'T Wanna Go Home

Usher - More (Redone Jimmy Joker Remix)

oceans four feat adam clay beautiful life

Igår var det mys middag med jobb tjejerna. Det blev en massa småplock till middagen och en masas gott vin <3 pratade om allt, minst om jobbet för en gångs skull...

Min klänning som jag skall ha på bröllopet på lördag är nu klar för hämtning, så ska dit nu på lunchen och hämta den. JAAA jag hoppas verkligen att den är kanon, annars får jag panik!

Jag är nästan klar med "the gift" också, många timmar har jag lagt ner vill jag säga.

Ha nu en underbar solig torsdag, det ska jag ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0