Norska nationaldagen

I Norge är det ju fest på hög nivå den här dagen, undra varför just deras nationldag ska vara så speciell.

Igår jobbade jag till 18, skyndade mig hem till min snutta, åkte till hundgården och mötte upp Sofie, Niklas o Joppe propp. Sofie försökte ta en massa bilder på vovvarna. Hoppas på att någon blir bra <3

Sen åkte jag och hämtade Lina, vi åkte sen vidare till Stinsen för att inhandla mat och lite grejer.
Solade på det och sen blev det mys promenad med Stella. Vid 22 tiden åkte jag till Arlanda för att hämta Mamsi..

Idag slutar jag kl 16 då jag ska rida mellan 17.30-18.45 idag, såå skönt att inte behöva komma hem 23,30 för en gångs skull på en tisdag.

<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0