Dagen innan norska nationaldagen

Måndag 16:e maj!!

Lite information om Stellas knöl.
Var ju hos veterinären i fredags och Stella var super duktig. Dem tog ett prov på knölen med jordens mega spruta, fy vad jag tyckte synd om henne, men hon sa inte ett ljud.
Det var endast vätska som kom ut och det var röda blodkroppar blandat med någon annan vätska. Det var det dem såg i mikroskopet. Dem kunde varken säga bu eller bä, så jag ska hålla kolla på att den inte blir större. Den får gärna bli mindre, men det är återbesök om en månad.

<3 <3

Igår blev det mys söndag med Catalina.
Fika i sollentuna centrum
Sola
Middag
Film
Promenader

Till middag blev det tacos, lätt och GOTT.

Filmen för kvällen heter Flodvågen, den var bra och hemsk. Den var dock på Japanska och dem är ju såå HETSIGA. Jag tyckte att det var lite störande men filmen/handlingen var bra.



Idag ska jag hämta Mami på Arlanda <3 hon har varit i Österrike.



Kommentarer
Postat av: Lulu

Okej, du får hålla oss uppdaterade om Stellas knöl..kram

2011-05-17 @ 08:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0