4&½ dag kvar

Sen står Ehsan och Leonie inför alla och visar upp deras kärlek, jaaaa Bröllop på G!

Skräddaren ringde imorse och sa attd et var ett litet problem men klänningen, jag fick en stor obehags känsla i magen och tänkte nu är det kört.. Min klänning är sönder...
Sen så sa han att det hade skett ett dödsfall i familjen så han var tvungen att åka hem, det förstår jag till 100%, stackarn.. Så nu ska han skicka min klänning till sumpan, hoppas han är lika duktig! Så jag får den på fredag, gud låt den vara bra då.

Igår åkte jag och Lina hem till Mary för lite mys och lite arbete som gick kanon.. Tack tjejer <3 <3

Senare på kvällen blev det promenad med Björne och hundarna, galna vovvar det där.

Nu sitter jag på jobbet och har snart lunch, ska hem till min älskling och gå på en promenad.

Råkade beställa lite VS produkter IGEN, hehe men allt är inte till mig. Köpte en bikini till Cicci, lipgloss till Chatrine, bodyslpash till Mary. Så det kommer väl hem om 2 veckor.. Längtar!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0