Summering av helgen!

Fredags eftermiddagen bestod av mys med Maria hela kvällen, började med att vi åt middag hos mig.. Leon tittade på bolibompa och mös i soffan. Sen bar det av mot stallet för att kolla på lite hoppning. Leon o Mary följde med så att Leon fick klappa hästarna! När vi var i stallet så såg han rätt så nöjd ut men om jag sen frågade om det var kul så fick jag ett NEJ. Dumma han hehe..
Efter stalelt så åkte vi till Mary för att kolla på TV o bara mysa. Leon somnade i bilen på väg dit o Maria i soffan, SKOJ sällskap. Sen när jag sa att jag skulle åka hem så fick jag ett nej av henne, knäpp fia!!

Vaknade upp på lördagen utvilad och mådde bra efter tio timmars sömn. Gick ut på en långis med Stella, sen åkte jag o Elin till stallet så att jag kunde rida på Sting som var super fin hela passet. Han fick t.o.m gå ut en sväng i solen och mysa.
Min belöning var VÅFFLOR till lunch!! GALET gott

På kvällen blev det Melodifestivalen med M och kan inte säga bu eller bä om låten som vann. Visst han är duktig men hur långt han kommer i eurovision vette fasingen..

 

I söndags plockade jag upp Mickis på morgonen innan jag åkte o red på Sting igen och han var super fin de första 30 minuterna, sen så blev det en total avkastning. Ett bocksprång som stod härliga till och jag tror jag gjorde en volt i luften innan jag landade. Men jag landade väldigt mjukt tack gode gud. För det kunde ha gått väääldigt mycket värre än vad det gjorde. Funderar på hur jag skall göra med den där hästen!! Tankespridd..

Sen blev det prommis med stella, lunch med Mix och efter det så blev det fika i sollentuna centrum med Mix.. En latte och en super god äppel paj MUMS!!

På kvällen gick jag o M på bio och såg MIN LÅTSAS FRU, haha helt underbar film.


Rekommenderas starkt!


Idag kommer MAMMA hem från Kosova, har saknat henne <3 Ska hämta henne på Arlanda vid 19,30 ikväll...

<3 <3 <3 <3 <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är M?

2011-03-16 @ 19:52:56
Postat av: Cissi

Den vill jag också se :D

Kanske på måndag!



kram

2011-03-18 @ 15:23:01
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja gud vad jag gillade den filmen :D

2011-03-22 @ 11:28:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0