Long time no see

Vilken dålig uppdatering det har varit, förlåt mig. Men har inte haft tid eller lust. Såna dagar är väl tillåtna dem med??

Det har varit en väldigt lugn helg för mig.
I fredags blev det middag o mys hemma hos Mary, jag, bocka o Mary åt Tacos och bara mös en massa!! Trött som jag är så drog jag mig tillbaka redan vid 22 tiden. Skulle upp och rida på lördags morgonen. Sting betedde sig utmärkt och gick super fint <3..
Senare på eftermiddagen var det dags för storshopping av mat för min del. Satte mig i bilen och åkte till Ica Maxi där jag INTE var själv som vanligt. Men jag handlade en massa så nu har jag mat i frysen för ett år framöver hehe.. Nu ska jag bara äta upp den också, det är den biten jag inte är så bra på.

På kvällen blev det MYS hos mamsi, middag o melodifestivalen.. Jag diggar Sara Vargas låt väldigt mycket men tror inte att den är så bra på engelska om hon nu skulle få komma till eurovision finalen..

http://www.youtube.com/watch?v=dp4_ftaCr_8

Vet inte hur man lägger in hela videon :-) dålig bloggare va haha!!

Hur som helst så slocknade jag i mammas soffa vid 22 tiden kanske hihi, kul tjej jag är. Men skönt har det varit med en sov helg.

Idag blev det lite shopping med mams <3 alltid lika SKOJ!!!

BellBox hade rea på Redken schampo, så det blev en flaska för 169 kr istället för 280 kr.. Sen så blev det min ansiktskräm från Kicks.

2 stycken pike tröjor som jag skall ha när jag rider.. 99 kr styck på HM!



en såkallad magtröja, får se om jag kommer att visa magen! Kommer nog bli ett längre linne under.

SKOOOOOOOOOOOOORRRR, har kommit in i min sko shopping igen.. Förr i tiden så köpte jag säkert 2-5 skor i månaden. Det här är de första skorna på många månader som slank ner i påsen. Skorna är från Scorett och är galet snygga på!!

 

Förra helgen så blev det oxå lite shopping, 2 st koftor från Salt a 150 kr styck. Det var 50% på dem!


Ett par jeans från Gina Tricot för 199 kr. Väldigt fina och bekväma för det priset

Efter min shopping idag så åkte jag till Stallet för att hjälpa Jesscia med Sting, han var väldigt dum o envis i början och försökte kicka av henne men så så började han bete sig!

 

När jag väl var klar i stallet så åkte jag o snuttan hem för att få i oss lite mat. Att laga mat till sig själv är inte skoj så kolla in vilken gourmet mat som serverades idag

Köttbullar och makaroner, ja det går ner!

En som var lite mer sugen är mig var självklart

STELLA <3 <3

 

Ingen rolig film verkar det vara på TV idag, undran är om jag ska gå o hyra någon eller om jag bara ska glo på det som finns.

 

Ha en mysig söndag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0