Tisdag 28/6

Godmorgon.

Vaknade imorse och kände mig utvilad och det är en sådan skön känsla. Solen lyste och jag blev glad, inte ofta det händer på morgon kvisten.

Jag fick en anledning till att använda ännu ett par solglasögon :-) (dagens outfit)


Börjar tycka att kläderna börjar sitta lite tajt haha, äter väl lite för mycket mackor och skräp. Och eftersom det är sommar uppehåll på ridningen så vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Måste ju få arbeta lite, har ni något förslag på rolig träning? Eller vill någon göra ett schema till mig?.


Igår tog jag med mig Lina och åkte till Rotebro (Stensunda Stallet) för att titta på Liisas häst som jag sa i tidigare inlägg. Liisa red lite först och sen satt jag upp och red en sväng.. Men känns så konstigt att sitta upp på en häst som jag aldrig har suttit på förut.




Det var för varmt i ridhuset så vi gick ut på volten och gick lite över bommar. Wellie är inte riktigt bekväm med det, men igår skötte hos sig super bra enligt både mig o Liisa.. Så idag blir det nog samma upplägg om jag orkar ge mig ut.

Ha en fin solig dag, själv sitter jag inne på kontoret i KALL AC brrrr


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är så fin såå Madde o behöver inte gå ner ett gram i vikt!

2011-06-28 @ 12:49:42
URL: http://beckajansson.blogg.se/
Postat av: jompa

Vill du träna? då rekomenderar jag: www.bodyrock.tv. där har du många övningar som är sjukt bra o du gör dom lätt hemma och ute: )

2011-06-28 @ 14:23:20
Postat av: Madeleine (jag)

Tack Jompa, du vill inte lägga ihop ett litet schema åt mig då :-) Får max ta 15 min per dag haha mer hinner jag inte.

2011-06-28 @ 15:38:51
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0