Regn?!

Då var det regn på väderschemat.. Det är ok att det regnar när jag jobbar :-) Men jag slutar kl 16 då ska solen stå i högsta grad tack!

Igår hade vi hoppning, jag hade Guernica den här gången. En av stallets hoppstjärnor. Hon är ju en gudomlig dam i hoppningen även om det som ligger på marken kan vara väldigt läskigt. Hon är oerhört markskygg men höjer du upp lite så är det inga problem! Hoppade en bana med några högre enstaka hinder.. 2 ggr kvar på specridningen och den sista gången hade vi som önskemål att hoppa ponny hehe, kan bli skoj!!

Vi fick också som uppgift att maila vår tränare om våra mål i höst och det har jag gjort redan.. Vet dock inte riktigt vad jag känner för allt. Står ju bara stilla på en punkt hela tiden. Men nu har jag ringt Ulle och hon ska hjälpa mig att komma vidare, tusen Tack!

Idag fyller Liam (Leonies & Ehsans son) 1 år, så det blir barnkalas efter jobbet. Vet dock inte vad jag ska köpa till honom?! Har någon något förslag?

Senare ikväll blir det bara soffläge, jag är super trött idag! Vet inte varför..

Ha en underbar regnig dag <3 <3 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0