Pizza a la Mudd

Idag blev det pizza till middag då jag fick besök av Mamsi, Chatrine och Catalina <3
Det är bra enkelt och gott att göra. I och för sig så köper jag alltid färdig deg hehe, så ambitiös e jag inte. Sen på med diverse saker, idag blev det skinka, champinjoner, tomater, räkor, ost och in i ugnen. Klart på 20 min, perfekt söndags middag. Till efterrätt blev det blåbärspaj o vaniljsås.



 

Följde sedan med Lina en bit på vägen hem. Stella behövde sin kvällspromenad och likaså jag så det var 2 flugor i en smäll. Är så underbart att gå i en tyst skog och bara se min hund njuta av att leva <3 bara älskar sommarkvällarna i Sverige.




 

Imorgon är det jobb igen, rätt så skönt även om jag såg att det skulle bli underbart väder den här veckan så skulle inte vara helt fel med ledighet.

Nu är vi 3 st bokade Turkiet åkare för i år. Jag, Lina o Linda <3 ju fler desto roligare.. så häng på nu!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0