Måndag again

Ja då är måndagen tillbaka, den tråkigaste dagen på hela veckan..

Vad har hänt i helgen? Min helg har varit väldigt lugn o trevlig.
Började i fredags med lite äventyr med Mitra, så vi har lite att fundera på. Sen blev det mys hemma hos Catalinas mamma.. Sen hem o sova ZZzzzzz

På lördagen så badade jag med Stella, eller jag badade inte. Hon badade med sina kompisar Nemo o Gizmo
Gizmo har inte riktigt koll på hur man badar, han plaskar mest haha




Efter badet blev det lek på min mors tomt så att det skulle torka lite. Jag sola som en mupp men färg blev det inte. Smörjde väl in mig lite för mycket kanske.

På kvällen blev det mys middag hos mig. Jag o Lina grillade och bara hade det trevligt. Lite senare så dök Mix o Cicci upp på lite glassdate. Sen spelade vi kort resten av kvällen tills det var dags för sängen.

Söndagen åkte jag till Märsta för att kolla när Cicci debuterade i 120 med Newton, 3 ner blev det men satan vilket ekipage. Dem kommer att gå långt tillsammans



Efter tävlingen åkte jag o Mitra och fick i oss lite mat, sen släppte jag henne i stallet.
Jag åkte hem för att möta upp Elin o Alex, var dags att planera lite midsommar!
Sen kom Mary förbi, hon behövde min resväska då hon åker till Turkiet idag med hennes son Leon <3
Hon hade oxå en present som väntade på henne. Lite VS produkter, snacka om glad tjej hehe!!

Vid 17 tiden så åkte jag till Sara för att fira hennes dotter som fyllde 1 år, vi hade köpt ett par rosa Kingsland ridbyxor. Så nu kommer Tuva vara snyggast i stallet vill jag lova..

Sen blev det agility med Stella, Sofie, Niklas o Joppe




Mitt hjärtegull <3 <3 <3

Mycke saker blev det denna helg.

Veckans planer

Måndag - Jobba, åka o kolla på Emma med Sofie
Tisdag - Jobba, rida
Onsdag - Jobba, myskväll med Sofie
Torsdag - Jobba, Rida
Fredag - Spa behandling, rida (kanske)
Lördag - ??
Söndag - Fotografering



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0