Långhelgen

Är nu över, men gud så skönt och trevligt det har varit!

Började i torsdag med fest på Cafet, Bingo Rimer hade bjudit in till party. Så det tackade jag inte nej till. Linda o Sofia hängde med och festade till det lite. Jag är ju en tröttmössa så jag åkte hem vid 1 kanske, gud så skönt!

I fredags blev det lite häng med Cicci och sen middag hos hennes föräldrar, grillat är gott. Efter det så gick vi upp till Johanna och grillade mashmallows. Det var länge sen jag gjorde dte gott o kladdigt vill jag säga.

Cicci sov hos mig den fredagen då vi på lördag morgon plockade upp ett lass tjejer och begav oss mot Strömsholm. Solig o mysig dag med Cicci, Johanna, Maria o Clara. Senare på kvällen blev det grill middag hos mig och en massa kortspel.

I söndags så åkte jag o Stella till Bromma ZOO för att handla massa presenter till henne, sena födelsedags presenter. Det blev 2 bollar, ett nytt koppel och 2 godis påsar. Hon blev en super glad tjej <3

Efter besöket där så åkte jag till Pish för en fika, hon bjöd på kaffe och lite skratt :-) Senare på kvällen så kom alla till mig. Då var det grillning på schemat ännu en gång.
Gästerna:
Pish (Cici)
Kenta
Oliver
Elin + 1
Björne
Stella
Nemo
Gizmo
Jag
Full fart hela kvällen, herregud!!

Jag har fått USA leverans och det är så skoj!!..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0