En kväll i Sollentuna

Jobbat hela dagen i ett system som ens inte fungerar, fortfarande lika frustrerad över det..

Efter jobbet åkte jag ner med mitt hjärta till Edsviken så att hon fick ta sig ett dopp, är lite för varmt för henne nu tjejen.



Badkruka som jag är så doppar jag mina fötter lite hehe.

Vid halv 6 tiden åkte vi hemåt eftersom jag skulle iväg på middag med familjen. Vi gick ner till Olearys och åt gott och bara mös. Efter att ha drivit i sig en köttbit med bearnaise sås, hoppade i och för sig över kolhydraterna. Det blev en side sallad till köttet istället. Men då var det dags för en promenad hem för att försöka bli av med allt mat igen, funkade nog inte så bra då vägen hem tar endast 15 min.. Så den maten får jag motionera bort imorgon!!

När jag väl kom på hemmaplan så hade Leonie o Ehsan bjudit över mig på lite altanhäng. Aki o John var också på plats så det tackade jag inte nej till. Söta Leonie gav mig 2 fina klänningar som jag raskt tog emot och blev super glad.. Tusen tack <3 <3 <3

Dem är i princip identiska, ja det är olika färg på dem.




 

Sov så gott nu, min hund har redan somnat så jag tänkte hänga på henne i den svängen GOD NATT

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0